bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Aceasta adresă de Internet „s-a învechit” din motive tehnice. Ne-am mutat pe un alt server

=> (începând din 20dec2010) noua adresă de Internet (ce va fi actualizată şi mai des) ESTE
http://2011.pers.ro/info

 

 

 

Bine aţi venit la ora de Programare. Mai jos sunt link-uri către lecţiile făcute.

 

Ora 4 (săpt.14.2)

     Simulare Test Grila (maxim 15 minute, 9 întrebări, nota se trece la activitatea pe ziua respectivă) din Identificarea monedei mai usoare … urmeaza modele/exemple cu subiecte de test grila, INSĂ la simulare vor veni alte date de test (evident cu alte răspunsuri).

    

Azi am învăţat cum se rezolvă problema 2.„Înmulţirea a la rousse”.

 

Temă de casă opţională urmează să găsesc prezentarea power-point despre o problemă de logică/inteligenţă.

 

 

 

Ora 3 (săpt.14.1)

Rezolvarea temei de casă este aici (primele 5 niveluri).

 

Elevii primesc notă în catalog din următorii 3 algoritmi („facem să ne umble mintea” la „1.monezi/mere, 2.a la rousse şi 3. la clătite”). Azi am învăţat cum se rezolvă problema 1.„Identificarea monedei mai usoare”.

 

Temă de casă opţională Chips.exe.

 

 

 

Ora 2 (săpt.13) Rezolvarea temei de casă este mai jos:

În pătrăţelul corespunzător (vârfului) cursorului de maus pune următoarele întrebări:

     1. Câte pătrăţele vecine are pătrăţelul "curent"?

     2. Câte pătrăţele (vecine) călcate are pătrăţelul curent (p.curent)?

     3. Câte bombe (steaguri) descoperite (deja) are p.curent?

     4. P.curent de câte bombe (steaguri) mai are "nevoie" să fie descoperite?

     5. Câte pătrăţele (vecine) NEcălcate are p.curent?

   6. Unde sunt bombele "necălcate"? Dacă eşti sigur 100% pune steag, altfel treci la următorul pătrăţel.

 

Am arătat/explicat algoritmul pe un exemplu (MineSweeper). Alte exemple pot fi văzute/ găsite şi la http://cnlr.sapte.ro/grila/info_IX_1/DA_elevi_info_IX_1.htm .

Elevii au exersat singuri (unii au fost „instruiţi”/supravegheaţi) MineSweeper ~20 minute şi am scris „recordurile pe tablă”.

 

Temă de casă opţională Boxworld.exe şi scrierea rezolvării Boxworld pe „niveluri diferite”.

 

 

Ora 1 (sapt.12) Am urmărit algoritmul de rezolvare Rubick’s cube pe YouTube si „stenograma înregistrării” (vezi aici doar părţile relevante/importante).

 

Deocamdată tema de casă opţională pe ora viitoare este „rezolvarea” MineSweeper.

A doua temă de casă(mai „complicată”) scrierea unui algoritm de rezolvare la MineSweeper.