![]() |
Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi. |
Aceasta adresă de
Internet „s-a învechit” din motive tehnice. Ne-am mutat pe un alt server
=> (începând din 20dec2010) noua adresă de
Internet (ce va
fi actualizată şi mai des) ESTE
http://2011.pers.ro/info
Bine aţi venit la ora de Programare. Mai jos sunt link-uri către lecţiile
făcute.
Ora 4
(săpt.14.2)
Simulare Test Grila (maxim 15
minute, 9 întrebări, nota se trece la activitatea pe ziua
respectivă) din Identificarea
monedei mai usoare … urmeaza modele/exemple cu subiecte de test grila,
INSĂ la simulare vor veni alte date de test (evident cu alte
răspunsuri).
Azi am
învăţat cum se rezolvă problema 2.„Înmulţirea a la
rousse”.
Temă de casă opţională
urmează să găsesc prezentarea power-point despre o problemă
de logică/inteligenţă.
Ora 3
(săpt.14.1)
Rezolvarea temei de
casă este aici (primele 5
niveluri).
Elevii primesc
notă în catalog din următorii
3 algoritmi („facem să ne umble mintea” la
„1.monezi/mere, 2.a la rousse şi 3. la clătite”). Azi am
învăţat cum se rezolvă problema 1.„Identificarea monedei
mai usoare”.
Temă de casă opţională Chips.exe.
Ora 2
(săpt.13) Rezolvarea temei de casă este mai jos:
În
pătrăţelul corespunzător (vârfului) cursorului de maus pune
următoarele întrebări:
1. Câte
pătrăţele vecine are pătrăţelul
"curent"?
2. Câte
pătrăţele (vecine) călcate are pătrăţelul
curent (p.curent)?
3. Câte bombe
(steaguri) descoperite (deja) are p.curent?
4. P.curent de
câte bombe (steaguri) mai are "nevoie" să fie descoperite?
5. Câte
pătrăţele (vecine) NEcălcate are p.curent?
6. Unde sunt bombele
"necălcate"? Dacă
eşti sigur 100% pune steag, altfel
treci la următorul pătrăţel.
Am arătat/explicat algoritmul pe un exemplu
(MineSweeper). Alte exemple pot fi văzute/ găsite şi la http://cnlr.sapte.ro/grila/info_IX_1/DA_elevi_info_IX_1.htm
.
Elevii au exersat singuri (unii au fost
„instruiţi”/supravegheaţi) MineSweeper ~20 minute şi am
scris „recordurile pe tablă”.
Temă de casă opţională Boxworld.exe
şi scrierea rezolvării Boxworld pe
„niveluri diferite”.
Ora 1 (sapt.12) Am
urmărit algoritmul de rezolvare Rubick’s cube pe YouTube si „stenograma
înregistrării” (vezi aici doar părţile
relevante/importante).
Deocamdată tema de casă opţională
pe ora viitoare este „rezolvarea” MineSweeper.
A doua temă de casă(mai „complicată”)
scrierea unui algoritm de rezolvare la MineSweeper.